Sbohem přejídání 

Za dva měsíce vyladíme váš jídelníček i váš vztah k jídlu. 

Intenzivní individuální  program s mou podporou. 

 

 Jídlo jako nepřítel?

Vyzkoušela jste už všechny diety světa, máte za sebou období přejídání a hladovění? Obviňujete ze svého neúspěchu jídlo a stydíte se za sebe kvůli tomu, že jídlu nedokážete odolat? 

Máte „své důvody“, proč nemůžete jíst lépe? Nemáte na to čas? Musíte se starat o rodinu, domácnost, pracujete? Na vás vám nezbývá energie? 

Možná i víte, co jíst, ale nějak to nedokážete dodržet? Možná máte prostě velký hlad nebo potzřebu jíst hodně a pořád? 

Vím, jak vám je.

Prošla jsem dlouhou cestu než jsem přišla, jak na to. Samotná změna jídelníčku na mě nefungovala. Musela jsem se zaměřit na vztah k jídlu, změnit návyky z dětství, naučit se řešit stres jinak než jídlem. Radost hledat jinde než v jídle. Přestat zajídat nepříjemné pocity, nervozitu, nevyspání, únavu. Ukážu vám, jak na to a naučím vás, jak se zorientovat v džungli zdravé výživy a dám vám nastroje, jak zvládnout emoční přejídání a závislost na cukru a jídle. 

Nemusíte trpět, abyste měla výsledky.

Proto nečekejte:

       Dřinu, odříkání, stres, boj se slabou vůlí.

       Počítání kalorií, vážení jídla, hladovění.

       Dietní jídla, která chutnají jako polystyren a která drhnou                     v krku a jíte je s nechutí. 

Co v programu Sbohem přejídání dostanete?

Jak se program líbí?

Už jsem vyzkoušela hodně programů na hubnutí, s přejídáním jsem bojovala celý život. Ale tohle bylo jiné. Bavilo mě to. Našly jsme opravdové příčiny mé žravosti.  Naučila jsem se vnímat jídlo úplně jinak. Zvládám se nepřežírat, bez nějakého šíleného odříkání a silné vůle.  PS: A jako bonus jsem zhubla 6 kg.

Petra Skoumalová

49 let

Konečně jsem se zbavila nutkavého přejídání! Program mě bavil, naučila jsem se jíst zdravěji, oblečení je volnější. Ale hlavně si víc vážím sama sebe, udělám si na sebe čas, připravím si dobré jídlo. Jsem moc vděčná, že  jsem do toho šla.

Simona Vlková

55 let

Nedělá mi dobře mléko, ale nebyla jsem schopná ho vynechat. Změnily jsme jídelníček, dozvěděla jsem se, čím mléko nahradit, aby mi nechybělo. Ale hlavně jsem pochopila, co mě na mléku tak přitahuje a zbavila se potřeby ho pít. Obrovsky se mi ulevilo, psychicky, i fyzicky jsem na tom líp.

Markéta Horová

42 let

Jaké výsledky vám program přinese?

 

Objevíte a odstraníte své emoční háčky a nastavení,  které vám nedovolí odříct si určité druhy jídla nebo vás “nutí” se přejídat. Naučíte se s tím pracovat tak, abyste i náročné situace zvládla bez přejídání. 

Naučíte se rozeznat, kdy máte skutečný hlad a kdy jen potřebu zajídat emoce. Poznáte, kdy  jíte automaticky nebo z jiného důvodu než kvůli hladu a budete umět situaci řešit jinak než jídlem.

Naučíte se jíst tak, abyste tělu dodala dost energie a živin a nepodléhala vlčímu hladu, který ve skutečnosti často vzniká, když tělu nedáte to, co potřebuje. Budete umět si jídelníček poskládat sama a přizpůsobit ho svým potřebám. 

Dostanete nástroje a techniky, abyste si kdykoliv dokázala pomoct sama – věděla, co jíst, jak si jídelníček upravit podle svých potřeb. Budete umět pracovat se svými emocemi tak, abyste neměla potřebu je zajídat. 

Jak probíhá naše spolupráce?

 

  • Každý týden se sejdeme online (kamera nutná) a posvítíme si na vaše bloky a emoční vazby s jídlem a budeme je postupně zpracovávat a měnit. 
  • Každý den mi pošlete váš jídelníček a já navrhnu úpravy, pokud bude potřeba. 
  • V průběhu spolupráce jsem vám k dispozici na e-mailu pro vaše dotazy. Budete mít tedy mou intenzivní podporu po celou dobu programu. 
  • Ještě než začneme s programem, vyplníte dotazník, díky kterému si udělám představu, co řešíte, co potřebujete změnit a kam chcete dojít a domluvíme si úvodní setkání, které je zdarma. Už díky tomu si ujasníte, jak na tom s jídlem jste a co je potřeba změnit. 
  • Naučím vás, co jíst a jak jídlo kombinovat tak, aby to bylo to pravé pro vás. Naučím vás, jak vnímat svoje potřeby a dosycovat je jinak než jídlem. Příčiny vašeho emočního přejídání z větší části odstraníme už během programu.  Budete mít nástroje a znalosti, jak si pomoct sama a vypořádat se zbytkem emočního přejídání kdykoliv v budoucnu. 

Co můžete od tohoto programu čekat? 

2 měsíce každodenní spolupráce – každý den projdeme, co jste jedla i důvody, proč. 

1x týdně online nebo osobní setkání zaměřené na konkrétní brzdy vašeho cíle.  

Najdeme důvody, proč je jídlo pro vás tak důležité. Proč se nedokážete vzdát čokolády, sladkostí nebo chipsů.

Odbouráme výmluvy typu „nemůžu vařit, nemám na to čas“. Musím vařit tak, aby to jedly děti. Nemůžu se věnovat sama sobě, rodina mě potřebuje.

Najdeme jídelníček a životní styl, který vám bude vyhovovat, i cestu, díky které nebudete bojkotovat sama sebe a tentokrát opravdu dojdete do cíle.

Proč právě se mnou?

Jsem fanatik do zdravé výživy

Vím moc dobře, co jíst, kdy to jíst a proč to jíst.

Na vlastní kůži jsem si vyzkoušela, že vědět, co jíst, nestačí.

Mám zkušenosti a vím, že emoce, vzorce a návyky, které máme s jídlem spojené na podvědomé úrovni, ovlivňují naše stravovací návyky často natolik, že nejsme schopny je sami změnit.

Musíme spolu ladit

Pokud se během prvních 15 minut konzultace ukáže, že tomu tak není, nebudu vám nic účtovat.

Rezervujte si úvodní konzultaci zdarma

Chcete se na něco zeptat? Nejste si jistá, jestli je to přesně pro vás?

Napište mi: blanka@blankamakonova.cz