Chcete dát sbohem závislosti na cukru a jídle?
Chcete získat více energie, zlepšit zdraví a zhubnout ?

Nedokážete odolat jídlu?

Neveříte, že byste dokázala dostat své chutě pod kontrolu?

Nebo nevěříte, že byste mohla někdy zhubnout, mít více energie, cítit se lépe, být zdravější?

Bojíte se, že jde o další dietu, u které vydržíte týden a pak zase sklouznete ke svému původnímu stravování?

Možná, už jste o Low-Carb (nízkosacharidovém) stravování slyšela, ale nevíte, jak začít nebo co jíst?

Jak z toho ven?

Jíst opravdové jídlo, ne polotvary plné škrobů a cukru.

Omezit cukry, škroboviny a sacharidová jídla.

Jíst výživné potraviny, které tělu dodají, co potřebuje.

Jíst dosyta, ale méně často.

Jíst v dostatečném množství, abyste neměli hlad.

Jíst zeleninu – zasytí, dodá vlákninu, vitamíny a minerály.

Přestat se bát tuků – zasytí, dodávají jídlu chuť a tělu nezbytné živiny, které si samo neumí vyrobit.

Začínáme v sobotu 14.09.2019. Počet míst v kurzu je omezený.

Proč jíst méně cukrů a sacharidů?

  • Zlepšíte váš zdravotní stav.
  • Předejdete inzulínové rezistenci, která vede k ukládání tuku.
  • Snížíte pocit hladu.
  • Přestanou vás trápit neustálé chutě na další jídlo.
  • Snížíte chuť na sladké.
  • Získáte více energie.
  • Vyhnete se výkyvům nálad.
  • Umožníte vašemu tělu začít spalovat tuky z vlastních zásob.

Vím, jak těžké je změnit styl stravování, sama jsem začínala několikrát ...

Jsem výživová poradkyně a o zdravé stravování se zajímám snad od mala studia a zkoušení všech možných směrů,  o kterých jsem se kdy dozvěděla, mě bavilo vždy. 

Jenže jsem milovala sladké – koláče, buchty, dezerty… plné cukru a bílé mouky, doplněné o spoustu tuku. Na tom má zdravá strava vždycky ztroskotala, tohle jsem si odpustit nedokázala. 

A tak jsem měla pocit, že se musím neustále hlídat a omezovat, co jím. Jinak moje váha začala jít rychle nahoru. Byl to začarovaný kruh.  

Když jsem před více než deseti lety díky internetu začala objevovat první informace o LCHF stravě, začalo mě to zajímat. A nízkosacharidovou dietu jsem začala zkoušet. 

Vnímala jsem, že bez cukru a s omezením sacharidů, je mi líp. Cítila jsem se mnohem lépe fyzicky a hlavně jsem se zbavila neustálých chutí na jídlo. Poprvé v životě jsem dokázala přeskočit jídlo jen proto, že jsem na něj prostě neměla chuť. Přešla mě chuť na sladké. 

Jenže ze začátku mi přišlo, že pořád jen vařím. Jedla jsem pořád dokola to samé, nevěděla, co jíst a jaká jídla připravovat. 

Neměla jsem čas vařit a v nouzi sáhla po nějakém klasické jídle, které bylo po ruce … a pak jsem nízkosacharidové stravování vzdala

Ale za čas jsem se k němu vrátila, protože jsem věděla, že mi to takto vyhovuje. Tahle se to několikrát opakovalo. 

Než jsem konečně zjistlila, jak dobře a pestě se dá na LC jíst. Že téměř každý recept se dá uvařit jako LC a že když mám chuť na koláč nebo dezert, můžu si dopřát jeho LC variantu. Začalo mě bavil objevovat nové recepty. Zjistila jsem, jak vařit LC rychle a jednoduše. Objevila jsem, že příprava LC jídla nemusí trvat déle než příprava klasické večeře. 

A hlavně jsem si uvědomila, že mi to za to stojí. Je pro mě důležité jíst tak, abych se cítila dobře. Navíc mi teď stačí jíst 2-3x denně. Nemusím neustále řešit, co budu jíst a hlídat, abych měla nějaké jídlo u sebe. Když někam jdu a dostanu hlad, tak to prostě vydržím než budu mít možnost dát si kvalitní LC jídlo. Nebo si dám pár ořechů.

 A tak jsem postupně začala i svým klientkám pomáhat s jídelníčkem postaveným na zásadách LC. Začala jsem zveřejňovat recepty, které vařím. 

Rozhodně nejsem žádná velká ani skvělá kuchařka. Vařím hlavně proto, že je pro mě důležité vědět, co jím a z jakých surovin bylo jídlo udělané. Nečekejte ode mne sofistikované recepty a kulinářské postupy. Vařím rychlá a jednoduchá jídla. Nikdo dnes nemá čas stál půl dne u plotny…přesto věřím, že jídlo může být chutné, zdravé a a výživné zároveň. 

Vím, jaká úskalí vás čekají při přechodu na nízkosacharidové stravování.
Nemusíte opakovat moje chyby.
Ukážu vám, jak se chybám vyhnout a přechod na LC si usnadnit.

Prošla jsem si tuto cestu. Zjistila, jak si vaření a přípravu jídel zjednodušit.

Vím, jaké to je, když si nemůžete dát své oblíbené jídlo a také jsem našla způsob, jak si (témeř) každé jídlo uvařit v LC podobě.

Ano, je těžké odolat, když kolem vás všichni jedí vaše oblíbené křupavé rohlíky, koblihy nebo knedlíky. Také jsem se cítila jako oběť, že si toto nemůžu dát, aniž bych přibrala. Přišlo mi to jako nespravedlnost.

Jenže pak jsem objevila způsob, jak z oběti udělat vítěze.
Zvítězila jsem nad pocitem, že jídlo je můj nepřítel, nad pocitem, že právě já se musím neustále hlídat. Nad pocitem, že já si nikdy nemůžu dovolit najíst se do sytosti.

Program 28 dní bez cukru vás provede začátky Low-Carb stravování.

Začínáme v sobotu 14.9.2019. Počet míst je omezený.

Co vás v online kurzu 28 dní bez cukru čeká?

Uzavřená facebook skupina, ve které vám budu poskytovat podporu, věnovat se vám a odpovídat na dotazy.

Recepty na každý den včetně nutričních hodnot, takže každý den budete vědět, co jíst a v jakém množství. 

Každý všední den dostanete e-mailem stručné informace o principech Low-Carb (nízkosacharidového) stravování – např.:

  • proč LC funguje
  • jak si skládat jídelníček
  • jak na LC zhubnout
  • jak si zlepšit zdravotní stav
  • co dělat, když přijde krize
  • co dělat, když nehubnete
  • jak řešit stravování na cestách, v restauracích, na dovolené
  • jak je to s pohybem? Je potřeba cvičit? 
  • jaké potraviny a kde je nakupovat
  • jaké sladidla jsou povolená a jak je to s dezerty (ano, i recepty na dezerty budou)
  • motivace – jak u tohoto výživového stylu vydržet
  • jak se vyhnout chybám, které jsem já dělala, ale vy je dělat nemusíte 
  • a spoustu dalších informací

Co budete umět po skončení kurzu?

  • Jak si sestavit jídelníček, který vám bude chutnat.
  • Co vařit a jaké suroviny používat. 
  • Jak řešit jídlo na cestách a v restauracích. 
  • Jak vydržet a nevzdat to. 
  • Jak si jídelníček přizpůsobit, aby vám dlouhobobě vyhovoval.
  • Naučíte se mít z jídla radost a užívat si ho. 
  • Naučíte se vnímat potřeby svého těla. 
  • Co dělat, když přijde krize a jak ji ustát.
  • Co dělat, když nehubnete nebo nemáte výsledky, jaké jste si představovala. 
  • Budete vědět, jestli je nutné sledovat množství snědeného jídla.
  • Jak si spočítat, kolik tuků, sacharidů a bílkovin potřebujete. 
  • Jak si jídelníček přizpůsobit svým individuálním potřebám. 
  • Zbavíte se vyčítek z každého sousta, které sníte. 

Budeme počítat energetické hodnoty a sledovat příjem sacharidů, tuků a bílkovin?

Recepty, které vám budu posílat, budou mít uvedeny nutriční hodnoty – kolik energie, sacharidů, tuků a bílkovin obsahují. Budete tak znát svůj celkový denní příjem. 

Můžete si tedy svůj energetický příjem počítat. Dozvíte se, jak si spočítat svou vlastní pořebu energie i živin. Zároveň se naučíte, jak vědět, co vaše tělo potřebuje a jak se obejít bez počítání a vážení všeho, co sníte. 

Váháte, jestli je program 28 dní bez cukru to pravé pro vás? Čím více kladných odpovědí na tyto otázky máte, tím spíše budeme mít z programu užitek.

  • Nedokážete odolat sladkému? 
  • Potřebujete po jídle ještě nějakou sladkou tečku? 
  • Máte po jídle často pocit, že byste si ještě něco dala, i když jste sytá? 
  • Ovoce nebo jiné sacharidové jídlo u vás vzbuzuje ještě větší hlad? 
  • Nemůžete jíst podle chuti, protože byste hned přibrala? 
  • Stále (nebo často) myslíte na jídlo? 
  • Neustále řešíte svou váhu?
  • Máte často „vlčí hlad“ a musíte se hned najíst?
  • Máte pocit, že jíte moc nebo že máte pořád hlad? 
  • Chcete začít s Low-Carb stravováním a nevíte, jak na to?
  • Nevíte, co jíst ani jak často?Potřebujete návod a recepty?
  • Uvítáte podporu?
  • Vyhovuje vám skupina lidí, kteří do toho jdou společně?
  • Nerozeznáte dobře pocit hladu a sytosti?

Pro koho tento program není vhodný?

  • Pokud už jste na low-carb delší dobu a víte, jak to funguje.

  • Ráda si vše zjistíte a najdete sama. 
  • Dokážete se motivovat a jít za svým cílem bez podpory z venku.
  • Recepty si vymýšlíte sama nebo se inspirujete na internetu.
  • Dobře rozeznáte svůj pocit hladu a umíte se podle něj řídit. Nepřejídáte se a dokážete zvládat své chutě. 
  • Nechcete jíst nízkosacharidově. 
  • Upřednostňujete vegetariánská nebo veganská jídla. 

28 dní je u konce. A co dál?

28 dní je doba dlouhá tak akorát na to, abyste se zbavila závislosti na cukru. Naučila se vnímat potřeby svého těla.  Zvykla si jíst podle zásad Low-Carb (nízkosacharidového stravování) a dokázala pokračovat sama.

Díky tomuto programu budete umět: 

  • sestavit si jídelníček ze surovin, které vám chutnají
  • budete vědět, co jíst a jak často, abyste dosáhla vašeho cíle (ať potřebujete zhubnout, získat více energie, být zdravější nebo třeba přibrat)
  • budete vědět, proč LC funguje a znát principy toho stravování 
  • naučíte se vše potřebné k tomu, abyste pokračovala dál sama 

Pokud ale budete potřebovat další podporu, můžete využít individuálních konzultací se slevou 20% z ceníkových cen.

Proč jít do toho programu se mnou?

Jsem výživová poradkyně a mám dlouholeté zkušenosti s podporou lidí, dokážu se dobře vcítit do jejich pocitů. Sama jsem si touto cestou prošla a vím, na jaké překážky můtete narazit.

Dokážu předat své zkušenosti a převést teoretické znalosti do praxe. Rozumím svým klientkám a vím, jak se cítí. Díky tomu, že sama pracuju, starám se o dvě malé děti, dům vím, jak je někdy těžké věnovat čas sama sobě a najít energii na změnu a prostor na pravidelné jídlo a vaření. 

Předám vám své znalosti a zkušenosti, které jsem získala díky své změně životního stylu i díky individuální práci s více než stovkou klientek.  

Jste připravena změnit svůj přístup ke svému tělu, sama k sobě?

Nebuďte už na to sama

Program 28 dní bez cukru vás provede jednotlivými fázemi vaší přeměny krok za krokem. Informace, které dostanete jsou praktické a jednoduché. Každý den budete vědět, na co se zaměřit a co dělat, aby vaše změna k vašemu štíhlejšímu, zdravějšímu a energičtějšímu já byla úspěšná.